O zaman içimi acıtan şey hayal kırıklığıydı... o genç adamın o denli itaatla gitmesinin verdiği hayal kırıklığı... beni durdurmak, yanımda kalmak için hiçbir girişimde bulunmaması... oradan ayrılıp gitmesi konusundaki ilk arzuma minnet ve saygıyla boyun eğmesi... beni kendine çekmek için bir şey yapması yerine beni yoluna çıkan bir azize gibi görmesi sadece... ve beni görmemesi... bir kadın olarak hissetmemesi.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Doktor kötü olursa hasta ölür, hakim kötü olursa toplum ölür, ÖĞRETMEN kötü olursa toplum oluşmaz ve insanlık ölür. Geleceği ve toplumu inşa eden bütün öğretmenlerin Öğretmenler Günü kutlu olsun...♥️💐