Sema

Sema
@M_onarosa
En sevdiğim şiirlerden..
"Adımla Nasıl Berabersem" Hacet yok hatırlatmasına seni hatıraların. Bir dakika bile çıkmıyorsun aklımdan. Koşar gibi yürüyüşün, karanlıkta bir ışık gibi aydınlık gülüşün. Hacet yok hatırlatmasına seni hatıraların. Uzak uzak yıldızlarla çevrilmiş kainatın Karanlık boşluklarında akıp giderken zaman, Adımla nasıl berabersem öylece beraberiz. Seninle her saat, seninle her dakika, seninle her saniye.. Gönlümüz mutluluğa inanmış olmanın gururuyla rahat. Koltuğumuzun altında birer dinamit gibi kellemiz ve sonra her zaman her ölümlüye aynı şartlar altında kısmet olmayan gerçekleri görmenin aydınlığı alınlarımızda. Hacet yok hatırlatmasına seni hatıraların. Sen bana kalbim kadar, elim kadar yakınsın.
Şiir
Reklam
Tahir ile Zühre Meselesi
Tahir olmak da ayıp değil Zühre olmak da Hatta sevda yüzünden ölmek de ayıp değil Bütün iş Tahirle Zühre olabilmekte Yani yürekte Tahir olmak da ayıp değil Zühre olmak da Hatta sevda yüzünden ölmek de ayıp değil..
Şiir