Mahmut SEVİNÇ

Mahmut SEVİNÇ
@M_sevinc
Şanlıurfa
Şanlıurfa, 23 Aralık
19 okur puanı
Ağustos 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
“Tanrım! Neden? Neden? Anlamıyorum. Hiç anlamıyorum. Buna ne gerek vardı? Buna gerek vardıysa, bana ne gerek vardı?”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Tanrım! Neden? Neden? Anlamıyorum. Hiç anlamıyorum. Buna ne gerek vardı? Buna gerek vardıysa, bana ne gerek vardı?”
Havalar Sıcak Ama Ben Sensizliğe Üşüyorum...
Aslında hiçte unutulmayacak bir kadın değilsinde ben seni unutacak kadar adam olamadım..
" Sana beni üzecek gücü verdiğim için kendimden özür dilerim..." 🖤✨