Ne var ki otoriteler bu konuda en ufak bir kanıt teşkil etmiyor. Onda bulabildiğimiz yegane kanıtlar şunlardır 1. Eğer karakter mükemmelleştirilebilir bir şey olsaydı “ insanlığın daha yaşlı yarısında genç diğer yarısına daha çok erdem bulmamız gerekirdi, “ama böyle bir durum yok.
2 .Bize kötü yanını gösteren herhangi birinin sonsuza dek güvenimizi yitirmesi ,hepimizin karakterin değişmezliğine inandığımızı kanıtlıyor.
Durup bir düşünen biri için bu argümanlar neyi kanıtlar? Tümü doğru olsa bile bu tür iddialar kimsenin karakterini değiştirmeyeceğini kanıtlar mı? Bunlar sadece insanların çok büyük bir çoğunluğunun hiçbir zaman ciddi anlamda bir karakter reformuna girişmediklerini kanıtlar.