Önünüze engeller çıkacak, başarısızlıklar olacak, çabalarınıza düşman olanlar önünüzü kesecek ama siz yine de sönmeyin! Moraliniz bozulmasın! Hiçbir zaman elinizi indirerek teslim olmayın!
Başarısızlık veya engellerle karşılaştığınızda, 'Biz denedik, işe koyulduk, mücadele ettik ama yardım eden olmadı. Attığımız her adımda önümüze engeller çıktı ve 'düşmanlık' gördük,' demeyin. Böyle bahaneleriniz olmasın. Kötü ruh ateşinizi söndürürse siz tekrar yakın!
Vicdansız, utanmaz, beceriksiz, hırslı insanlar, doymak bilmez asalaklar topluma ve halka ait her büyük ve yararlı işe, siyasete, basına, toplumsal faaliyetlere küstahça karışmaktadırlar. Halkın hayatını düzenlemesi gereken siyaseti vurgunculuk, sebepsiz zenginleşme ve kişisel yükselme aracı olarak kullanmaktadırlar.
Ben sendeyim, sen bendesin, birlikte dünyadayız, dünya da bizdedir, hepimiz bir bütünüz. Dünyaya zarar veriyorsan, insanlara kötülük yapıyorsan aynı zamanda kendine de zarar veriyor, kendini sakatlıyorsundur.
Herkesin iyi beslenmesi gerektiğini bildiği ama iştahı olmayan hastalar vardır. Ya hiç yemezler ya da az yerler. Çoğu insan da iştahsız hastalar gibi, hayatın mimarı olmaya istekleri yok. Bu insanları tedavi etmek gerekir.
Ama nasıl ve hangi yöntemle?
'Beslenme'yi yani hayatın inşasının yararlarını onlara anlatmayın, bir şey inşa etmeye ihtiyaç duymalarını sağlayın