MadesaM

MadesaM
Yazamamak nedir bilir misin oksijen kalemken ? Sen gönlünce yaşa hayatı seyrediyorum kalemden, Son satırlar bize kolaydır ben kalemim,kalem ben. İstediği hiç bişey olmadığı için bu adam böyle kalender, Üzgünüm..Ben iyice ben olmaktan çıktım artık.
Carpe Diem :)
https://youtu.be/PPXBQ4InUN8
ANKARA
25 Nisan
140 okur puanı
Aralık 2015 tarihinde katıldı
Hayat bu işte ; kimi hastaneye , kimi düğüne , kimi de cenazeye ... -H.A-
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Mevlana
Üzülme! Ayağına batan dikenler, aradığın gülün habercisidir... -Mevlana-
Kokun Tek Bana Olsun...
Kadın : "Güllere koşarken papatyaları ezme..." dedi. Erkek : "Ne gülsün ne papatya ! Sen yüreğimde açan 5 yapraklı mor menekşe !... " dedi... -H.A-
-H.A-
Sen? , Sen Ne Yapıyorsun?... Sıkılıyorum , üzülüyorum , kırılıyorum , kızıyorum sadece , kendime tabi :( , kurduğum her düşten teker teker uyanıyorum sadece , sen ? sen ne yapıyorsun ? Soğuyorum , içim yandıkça , vücudum buz tutuyor , hep bir zıtlık oluyor işte, kendi kendime kalıyorum , kendime dönmekten başka her yöne dönüyorum sadece, sen? sen ne yapıyorsun sahi ? :( -H.A-