Sen? , Sen Ne Yapıyorsun?...
Sıkılıyorum , üzülüyorum , kırılıyorum , kızıyorum sadece , kendime tabi :( , kurduğum her düşten teker teker uyanıyorum sadece , sen ? sen ne yapıyorsun ?
Soğuyorum , içim yandıkça , vücudum buz tutuyor , hep bir zıtlık oluyor işte, kendi kendime kalıyorum , kendime dönmekten başka her yöne dönüyorum sadece, sen? sen ne yapıyorsun sahi ? :(
-H.A-