"İntikam almak bireyseldir, cezalandırmak Tanrı'nın işidir. Toplum ikisinin arasında, cezanın altında intikamın üstünde yer alır. Böylesine büyük ve böylesine alçak iki şey ona uygun düşmez."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Karı koca arasında geçenleri, nasıl seviştiklerini kimse bilmemeli, hiç kimse. Kavgalarını öz analarından bile saklamalı birbirlerinden şikayet ederek kimseden hakemliğini istememelidirler. Aşk, kutsal bir sırdır."
"Sizin için ne nihai bir ölçüt, ne de bozulmaz bir ilke bulunmadığına, ve hiçbir tanrı olmadığına göre, bütün cinayetleri işlemenize mani olan nedir?
-Kendimde, herhangi birindeki kadar kötülük olduğunu fark ediyorum, ama eylemden -bütün kusurların anasından- tiksindiğimden hiç kimse için acı nedeni değilim."