Ben bu sahnede ağlayamadım, çünkü dışardayım ve ben ev dışında hiçbir yerde ağlayamıyorum. Ama gözlerim doldu yani.
Spoilerli paylaşma nedenim aslında Rue öldü demiyor ama benim gibi bir alıntıdan kendi kendine spoiler veren insanlar olduğunu düşünüyorum.