Gülsüm Daşoğlu

Gülsüm Daşoğlu
Bir şey diyecekmiş gibi oldu ama tam ağzını açacakken vazgeçti nedense, diyeceklerini sustu.
Reklam
Habire dönen karanlık bir çark ,çarkın öğüttüğü insanlar, yarım kalmış sevdalar, parçalanmış hikâyeler ..
Aklını dolduran tek şey; nasibinin seni bir gün mutlaka bulduğuydu.
Her şey insana yazılıyor diye düşündü;ama bazen ulaşmıyor.Bilmediğimiz nedenlerle dolaşıp duruyor hayatın içinde.Bazen yanından geçiyor insan yazgısının, bazen elinden tutuyor ama bunun kaderi olduğunu anlamıyor.Tam yakalayacak gibi oluyor ama uçup gidiyor.Sonra bir gün ,hiç hesapta yokken ,hiç beklemezken, başka âlemlerdeki seyrini tamamlıyor senin olan şey, çıkıp geliyor ve seni buluyor.Ömer’in saati gibi..
Gelmeyenlere öfkeli , aramayanlara öfkeli, unutulduğuna öfkeli ..
Kalp kırıklığı böyle bir şey. Kırıldığı yetmez, sağa sola saçılır kırıkları..
Reklam