... İnanmak; unutulması gereken her şeyi unutmak, sonra ihtiyaç duyulan an tekrar hafızaya almak ve sonra derhâl tekrar unutmak, ama hepsinden önemlisi, aynı yöntemi yöntemin kendisine de uygulamak; unuttuğunu unutmak. İşin asıl inceliği de buydu: Bilinçli bir biçimde bilinçsizliği teşvik etmek ve sonra, bir kez daha, az önce deneyimlediğimiz hipnoz eyleminin farkında olmamak.
Derdinizi anlatmadan derdinizin anlaşılmasını beklemeyin. Evet insan derdini anlatmadan anlaşılmak ister ama bu her iletişimde mümkün değildir. Kırılmak ve üzülmek istemiyorsanız iletişime geçin, sıkıntınızı anlatın ve sonrasında anlaşılmayı bekleyin. Sağlıklı iletişimin böyle olması gerekir.