Türkiyede her yerde hayvan çok. Misal bizim mahallede giden gün sokakta iki hayvana rasladım. Benimle alay geçtiler, başka biçim şeyler de söylediler.
Acilen abime söyleyip onu çağırdım. Abim o hayvanları bir güzel kovaladı.
Ama hayvanlar hemen kaçıverdiler.
Böyle biçim hayvanlara karşı çok dikkat olmalıyız.
Böyle zararlı hayvanlar görürsek büyüklerimize haber vermeliyiz.
Imkanlarımıza göre soylarını tükettirmeliyiz. (Ilkokul-5)