Okumayı sevdiren bir yazar Stefan Zweig.
Düşünmeden edemiyorum ama nasıl başarıyor bu adamda bizi her kitapında her sözünde etkisi altında bırakıyor.
Psiklojik tahlilinden ve kişi,doğa tasvirlerinden kendimi hiçbir şekilde alamadım.
En sevdiğim yanı sürekli insanı şaşırtan ve muhteşem kurgu yeteğenin olması.
Aslında kız kardeşini başlarda Karla olduğunu amlamıştım biraz çünkü; kız birden vals çalıyor, uzun saçlı ve uzun boylu Berger o kadar kasvetli bir durumda olması nedeniyle kardeşini, insanları tanımaması normal bir şey aslında.
Ya o hayata gerçekten başladıktan sonra duyguları bir insana yarar sağlama duygusu ne de güzel bir duygudur.
Zweig bu duyguyu sevip aşılama isteğinden Olağan Üstü Bir Gece de bu iyilikten bahseder.
Ve yalnız kalma korkusundan her kitapta geçirir nerdeyse .
Mutlaka okuyun.