Franz Kafka’ dan ilk okuduğum ve merak ettiğim bir eserdir.
Bazen babasıyla olan samimeyetsiz ilişkilerini, bazen bu saçma işini , bazen hayata karşı monotonluğunu, bazen ise bir insanın kim olursa olsun unutulucağını anlatan eserdir.
Özellikle bir insanın bazı kişilerin ihtiyacını karşılamadıktan sonra unutulucağını anlatması beni kitabın olaylarına daha çok sürekledi.
Sizde kütüphanenizde mutlaka bulundurup göz atmalısınız.