Mx

Mx
@Malcolmxxxx65
İçimde çok büyük bir acı hissediyordum. Fakat sebebini bilmiyordum.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Mutsuzluğa alışmış bir insan, mutluluğu tatmasını da beceremiyordu.
Artık hayata alışmalıydım. Eğer yaşayacaksam benim hayatım buydu. Giden geri gelmeyecek, yıkılan ümitler yeniden kurulmayacak ve kaybolan duygular yeniden canlanmayacaktı.
Eğer bir insanda Allah korkusu ve hesap verme duygusu yoksa her türlü hatayı işler, her fenalığı yapar.
Hayatın tek anlamı varmış, imanı kazanmak veya kaybetmek. Bütün hesaplar bunun üstüne kuruluymuş meğer.