Devlet yalnızca insan yakıtıyla tutuşup yanan bir sobadır. Yakıt olmazsa bu soba çalışmaz, tıkanır. Ve gerekli olmaktan da çıkar. Ama insanlar devlet olmadan var olamazlar. Kendi kendilerini yakmaya başlarlar. Ateşçiler ise muhakkak yakıt, odun atmak zorundadır. İşte her şey bu düzenin çalışmasına bağlıdır.
Bugünlerde dünyanın gitgide daha çok yerinde insanlar yaptıkları şey yüzünden değil, oldukları kişi, daha doğrusu, oldukları sanılan kişi yüzünden hapsediliyor.