Sonra çıkıyorsun dışarı, bakıyorsun güneş hala tepede. Bir cigara yakıyorsun ve yıllardır kurduğun cümleyi bilmem kaçıncı kez kuruyorsun:
"Napalım, kısmet değilmiş..."
(Sabahattin Ali)
8.sınıftayken okuduğum çok güzel bir kitap o zamanlarda pek anlamasam da harika bir kitap okuduğuma emindim ve bence herkesin ölmeden önce okuması gereken muhteşem eser