Herman Hesse'nin sözü uyandırıcıdır: ”Eğer bir kişiden nefret ediyorsanız, o kişinin içinde sizin de bir parçanız olan bir şeyden nefret ediyorsunuzdur. Bizim parçamız olmayan bir şey, bizi rahatsız edemez.”
Herkeste biraz her şey var. Eğer bir şeye takılıyorsan, onu tanıyorsun demektir.
Yaptığım şeylerin bir karşılığı olmasa bile onları seviyorum. Güveni seviyorum yalana inat, aldatmalara inat dostluğu, çekirdeğine inat mandalinayı.
Büyük bir beklenti kendini ateşe atmak demektir. Hassasiyetle yaklaşıyorum yaşama. Kıvanç duyuyorum boşa çıkmış emeklerimle.