Marcie

Marcie
@Marcie
Hepimiz hapistik aslında, dünyada. Hepimiz de bir yerlere kapanmıştık, isteyerek. Farkımız var mıydı, uygar dünyanın mazoşist delilerinden? Kendilerine birilerinin zarar vermesinin, aşağılayıcı sözler söylemesinin hayalini kuranlardan farkımız var mıydı?...
Sayfa 408·Kitabı okudu
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Özür dilerim. Geç kaldım...” Hepimizin her şeye geç kaldığını anlatmaya gerek var mı karşımdaki çocuğa?
Sayfa 407·Kitabı okudu
Edebiyat
Ben kötü bir insanım. Üstelik farkındayım ve bu beni daha da kötü yapar!
Sayfa 403·Kitabı okudu
Edebiyat
Ama mutluluğun tatmin olmanın bir göz kırpması kadar kısa sürdüğünü anlamam zor olmadı. Uğruna hatalardan kaçınılacak bir bok değildi mutluluk!
Sayfa 397·Kitabı okudu
Edebiyat
“Hayır, tam tersine! dedim. “Bitkilerin hayatının insanlarınkinden çok daha ilginç olduğuna eminim. En azından, onlar da karakter denilen işe yaramaz bir bölüm yoktur! Dolayısıyla birbirlerinden nefret etmeleri için de bir neden bulamıyorlardır.”
Sayfa 386·Kitabı okudu
Edebiyat