“Ben ağlamam” dedim kendime. “Kurutamam gözyaşlarımı çünkü. Başlarsam duramam diye ağlamam. Bütün damarlarım, kemiklerim çıkar gözpınarlarımdan. Geriye tek bir derim kalır...”
Her şey sessiz bir film gibiydi. Sadece müzik vardı,duyulan. Gerisi sığırlar için bir tiyatro... Kim kimi duymuştu ki zaten,bugüne kadar? Kim kimin çığlığına koşmuştu ki?