Aslında kitabın adı kitabı çok güzel özetliyor biri size bu kitap ne anlatıyor dese adını söylemek yeterli olur. Öyküler çok güzel ve akıcı özellikle ufak korku ögeleri ve gariplikler hoşunuza gidiyorsa. Böcek incelemeleri de kitabın en güzel kısmıydı bence. Başlığı görünce daha morfolojik ve evrimsel bir inceleme sanmıştım ama felsefik, eleştirel ve mistik bir açıdan inceleme yapmış yazar. Özellikle karıncalara dair incelemesi çok hoşuma gitti ve beni üzrine düşünmeye itti. Yazarın diğer kitaplarına da şans vereceğim.