Normalde hiçbir eşcinsel kurgu/roman’a kötü yorumda bulunmam çünkü yazarlarımız konu gereği hassas davranır ama bu kitap çok üzülerek söylüyorum ki hakediyor. Zaman zaman karakterimizin iç dünyasındaki düşüncelerini sineye çekip görmezden gelsek de kitapta bir sahne vardı ki önce meyveyi cinselleştirdi, ardından hayvanla ilişkiyi normalleştirdi. Bu sahnenin kitaptan çıkarılmadan kitabın nasıl yayımlanabildiğine hayret ediyorum ve çok üzülerek sırf sahne yüzünden bu şaheserden üç puan kırıyorum.