Derdi ki : “ İnsan hayatının normal amacı dört mevsimde de , yani hayatın dört çağında da fazla hoplayıp zıplamadan yaşamak ve son güne kadar hayat kadehinin hiçbir damlasını israf etmemektir.Ağır ağır yanan bir ateş, ne kadar şairane olursa olsun şiddetli bir yangından daha iyidir.”
Derin bir iç geçirdim:” 3 milyar 153 milyon 600 bin saniye ne çabuk geçti!”
“Dilek tuttunuz mu?”
“Tabii ki”
“Nedir ?”
“Güneş , gençlik günlerimizdeki yerine dönsün.”