Cemre keleş

Cemre keleş
@Matmazelroza
Neden yazılır?Dünya acılı olduğu için yazılır .Duygular taştığı için yazılır.
Sayfa 10·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Yalnızlık yanlış anlaşılmış bir tekbaşınalıktır .
Sayfa 196·Kitabı okudu
İlişkiler
Kendi yalnızlığından korkan iki kişi biraraya geliyor ve bir oyuna başlıyorlar aşk oyunu.
Sayfa 167·Kitabı okudu
İlişkiler
Bir kadına rastlarsın,dersin ki, "Ne kadar güzelsin!Hiç bu kadar güzel birini görmemiştim." Bunlar cilalayıcı yalanlardır sen de bunu bilirsin! Ayni şeyleri daha önce başka kadınlara da söyledin,ve gelecekte de söyleyeceksin.
Sayfa 88·Kitabı okudu
İlişkiler
Hepimiz bir çukurda debeleniyoruz ama bazılarımız yıldızlara bakıyor..