-Nasıl olur?Bütün dünyanın kabul ettiği,yüzyıllardır yüceltilen bir bilimi yadsıyor musunuz?
-Yadsımak bir yana laf aramızda bu bilimi,insanların kapıldığı en büyük çılgınlıklardan biri sayıyorum.Hatta meseleye felsefi açıdan bakarsak,bir insanın bir diğer insanı tedavi etmeye kalkışması kadar gülünç bir şey olamaz bence!
Çok akıcı bir tiyatro eserini de bitirmiş oldum.Eleştirel ve komedi türünde bir tiyatro eseri ; o dönemde tıbbın nasıl islediği, sözde doktorların insanları nasıl dolandırdıkları mizahi yönden ele alınmış kısa ve keyif verici bir kitap.Ayrıca Moliere Argan'i kendisi oynamiş ve tiyatronun sonuna doğru fenalaşıp hayatını kaybetmiştir.