Sevebilir misin beni, olduğum gibi... Hiçbir kurala, sınıra, beni bana hapsetmeden, değiştirmeye,
benzeştirmeye, çözümlemeye çalışmadan,yargılamadan,sorgulamadan, tanımlamadan, başı sonu belli olmayan bir sonsuzluklar coğrafyasında, sevebilir misin beni, olduğum gibi...
Anlam veremediğin halleri, sözlerim, tavırlarıyla, yersiz hüzünlerim, suskunluklarım, kıskançlıklarım la, sebepsiz duygusalliklarım, pismanlıklarım, özlemlerimle, inatcılığım,gururum ve arzularımla... Aştığım, aşamadığım, aşmaya çalıştığım
sıra dağlar var önümde...
Kırmaya çalıştığım zincirlerim var
ruhumda, yüreğimi daraltan, nefessiz bırakan...Dipsiz kuyularım, göstermeye çekindiğim yaralarım, derinlere attığım korkularım var...
Sevebilir misin beni, olduğum gibi. Hayallerim var benim, büyük, küçük, rengarenk. Umutlarım var imkanlı, imkansız...Düşlerim var, hadli, hadsiz... Bütün maskeleri çıkarıp, ruhumu özgür bırakabilecek miyim yanında... Sevebilir misin beni, bütün doğrularım ve yanlışlarımla... SEVEMEZSİN .