Mavi Ev

Mavi Ev
@Mavi_Ev
Bazen geç kalmaktır aşk. Ben sana geç kalmışım biraz.. Yarım bir hikaye bizimkisi. Başı eksik, sonu olmayan, ortası sen ve ben`li. Göğüs kafesimde her gün biraz daha büyüyen ve kapanması mümkün olmayan bir boşluktun sen.
İlişkiler
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Kimse kimsenin yerini dolduramıyor, zaten doldurması da gerekmiyor.
İlişkiler
Yalnız onun yanındayken içimi müthiş bir korku, onu kaybetmek korkusu sarardı.
İlişkiler
"...niçin seninle bir pencere kenarında oturup konuşamıyoruz? Niçin rüzgarlı sonbahar akşamlarında, sessizce yan yana yürüyerek ruhlarımızın konuştuğunu dinleyemiyoruz? Niçin yanımda değilsin?"
İlişkiler
İki büklüm oldum acıdan. Gene gülümsedim....
İlişkiler