"Afgan şairin dediği gibi.. Aşk'tan,umut'tan , yarın'dan korkma...Seni cami'nin köşesinde,talibanların içinde öpeceğim....
.
.
.
.
"Yüreğini kitap ile doyur...
"Yine öyle abartılı vurgularla okusan kalbini bana. Ruhundan birkaç damla sen damlatsan benimkine. Sen bende biriktirdiklerini bana akıtsan da karışsak. Önce ince bir yol gibi sonu aşka çıkan bir nehir olsak ve sonra da ummana ulaşsak sonsuz olsak seninle... Tıpkı senin bahsettiğin gibi ben de seni, senin hudutlarının dışında seviyorum adam...”
Mavii
"Çünkü o anda aklıma kitaplarını yaklaşık yüz sene önce yaktığımız şairimiz Heinrich Heine'nin sözleri geldi ; "Bugün kitapları yakanlar, yarın insanları da yakar."