Diyorsunuz ki insan neyin iyi neyin kötü olduğunu kendiliğinden anlayamaz, her şey çevreye bağlıdır, çevreyse insanı kemirip bitirir. Oysa ben her şeyin tesadüflere bağlı olduğunu düşünüyorum
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bir gün izleyecek bir film ararken, Narnia'nın fragmanıyla karşılaştım, sonra kendimi eşsiz bir evrenin içinde, bazen Charn'ın boş ve ıssız sokaklarında dolaşırken, bazen de Narnia'ya yeni girmiş bir Ademoğlu gibi hissettim. Sırasıyla izlediğim filmlerin, kitaplarının olduğunu çok sonradan öğrensem de arayışa çıktım, sıradan olmayan bir sahafa girdiğimde Narnia'nın neredeyse 1955 yılına ait ilk baskılarını buldum, okumak için ilk sıralarda olmasına rağmen, hayat koşulları beni şimdi sevk etti okumaya, aslında çok akıcı bir anlatımın olmasına şaşırdım, genelde fantastik türler sayfalarca, yoğun yoğun betimlemelerle bezenir, fakat bu öyle değildi yine de çok güzel bir tat bıraktı bende, okunması gereken, çok güzel bir kitap bence...