M

M
@Mavilersonsuz
Diyorsunuz ki insan neyin iyi neyin kötü olduğunu kendiliğinden anlayamaz, her şey çevreye bağlıdır, çevreyse insanı kemirip bitirir. Oysa ben her şeyin tesadüflere bağlı olduğunu düşünüyorum
Öğrenci
Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmeni
Konya
Konya, 25 Haziran 2003
220 okur puanı
Mayıs 2021 tarihinde katıldı

M

, bir kitap okudu
8/10
·187 syf.··
Beğendi
·
27 saatte okudu
·
2022 10. kitabı
C. S. Lewis
8.2/10 · 3.636 okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
'Bizimkisi, ulu ve yalnızlıkla dolu bir kader.'
Edebiyat
'Kendinize inanın, güzel şeyler olmaya başlar.' Dale Carnegie
Edebiyat

M

, bir kitap okudu
8/10
·80 syf.··
Beğendi
·
4 saatte okudu
·
2022 9. kitabı
Ali Fuad Başgil
8.7/10 · 19,2bin okunma
8/10
·80 syf.··
Beğendi
·
2022 9. kitabı
·
4 saatte okudu
·
Okunma: 04 Şubat 2022 20:46
'Hayatın ve tutacağın yol hakkında tereddüde ve kararsızlığa düşüp de bir ışık aradığın zaman, fikrini ve reyini soracağın kimseyi iyi seç. Düşün ki, isabetsiz bir fikirden hareket ederek verdiğin karardan bütün ömür boyunca pişmanlık duyman mümkündür. Fakat isabetli bir fikirden aldığın ışık da bütün ömrünce yolunu aydınlatır.' Bir kitapçının rastgele kitaplarımın arasına koyduğu, "Bunu mutlaka oku!" dediği zamana dönüp, "Keşke" diye iç çekiyorum. "Keşke ilk elime geçtiğinde okusaymışım." İlk sayfalarda öğütlerce başlayan içten anlatımlarla bezenmiş satırları okurken ince ince düşündüm ve altını çizmeye yeltendim satırların, fakat sonra düşündüm de bu kitabın içindeki birkaç sözün altını çizmek, not almak diğer sözlere, bilinçle yazılmış öğretilere hakaret olurdu. Bu yüzden şimdi sakince yazıyorum, "Hayatta cesur ol," sözünü okuyorum, "Herkesin imrendiği pırlanta gibi kıymet sahibi ol, korkma yerde kalmazsın." Öyle bir bakış açısı geldi ki üzerime, pişmanlığın verdiği bedbin bir ifadeyle inceleme yazmaya cesaret ediyorum. İçinde her şeyin kıssasına değinilmiş ve öğretilerle donatılmış bir kitap, bence çok geçmeden okuyun, okutun... Sonra benim gibi pişman olmayın..
Edebiyat
Gençlerle BaşbaşaAli Fuad Başgil · Yağmur Yayınları · 202419,2bin okunma