Madem deliliğe yakın bilimler bizi,daha uzak olanlardan fazla mutlu eder,o halde bilimlerle hiç ilgisi olmayanlar ,saf doğadan başka rehberleri olmadığından,mutludurlar ...
Ve biz insanlar hep bi koşuşturmaca peşinde...
Gökyüzünün mavi olduğunu bilmeden sebepsizce yaşamaya devam eden inatsızlar gibi...(Duygu Karmaşasında Karalamalarım)