Eğer yaşamak mücadelesinden soğursanız ve pes ederseniz yeniden şevke gelip ona kaldığınız yerden devam etme hakkınız vardır . Olimpiyat oyunlarında olduğu gibi dört yıl sonraki müsabakaları beklemek gibi bir zorunluluğunuz yoktur. Evet, bu yaşamak mücadelesine dilediğin zaman, kaldığınız yerden devam edebilirsiniz ve eğer sonuçta galip gelirseniz kimse sizin ara verdiğinizle ilgilenmez. Mühim olan bu ara verme eylemini alışkanlığa dönüştürmemektir.