Nagehan

Nagehan
Aslında dünya çok daha güzel bi yer olabilirdi, tabi insanlar olmasaydı…

Nagehan

, bir kitap okudu
Puan vermedi·679 syf.·
2024 26. kitabı
Stieg Larsson
8.8/10 · 7,2bin okunma
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
“Benim en sevdiğim taş, kaledir,” dedi sonra. “Ona dikkat etmen gerektiğini düşünmezsin. Dürüst bir taştır. Gözünü vezirin, atın,filin üstünde tutarsın çünkü onlar içten pazarlıklıdır. Ama çoğu zaman kaleye yenilirsin. Dürüstlük her zaman bizim zannettiğimiz gibi bir şey değildir.”
“ Yaşamla ölüm arasında bir kütüphane var,” dedi. “Bu kütüphanedeki raflar sonsuza kadar gider. Her kitap yaşamış olabileceğin başka bir hayatı yaşama şansını sunar sana. Farklı seçimler yapmış olsan, şu an nasıl bir hayatın olacağını görürsün… Pişmanlıklarını telafi etme şansın olsaydı, bazı konularda farklı davranır mıydın?”
Oblomov içini çekti: -Ah! Bu hayat, dedi. -Nesi varmış bu hayatın? -İnsana rahat vermiyor. Başını derde sokuyor. Ne olur du, şöyle bir yatıp uyuyabilsem… Hiç kalkmadan…