Nagehan

Nagehan
Aslında dünya çok daha güzel bi yer olabilirdi, tabi insanlar olmasaydı…
“Benim en sevdiğim taş, kaledir,” dedi sonra. “Ona dikkat etmen gerektiğini düşünmezsin. Dürüst bir taştır. Gözünü vezirin, atın,filin üstünde tutarsın çünkü onlar içten pazarlıklıdır. Ama çoğu zaman kaleye yenilirsin. Dürüstlük her zaman bizim zannettiğimiz gibi bir şey değildir.”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“ Yaşamla ölüm arasında bir kütüphane var,” dedi. “Bu kütüphanedeki raflar sonsuza kadar gider. Her kitap yaşamış olabileceğin başka bir hayatı yaşama şansını sunar sana. Farklı seçimler yapmış olsan, şu an nasıl bir hayatın olacağını görürsün… Pişmanlıklarını telafi etme şansın olsaydı, bazı konularda farklı davranır mıydın?”
Oblomov içini çekti: -Ah! Bu hayat, dedi. -Nesi varmış bu hayatın? -İnsana rahat vermiyor. Başını derde sokuyor. Ne olur du, şöyle bir yatıp uyuyabilsem… Hiç kalkmadan…

Nagehan

, 2024 okuma hedefini ekledi.
2024 OKUMA HEDEFİ
78/50 kitap - %156 tamamlandı
78 kitap okudu
50 kitap
28,3bin sayfa
5 inceleme
105 alıntı

Nagehan

, bir kitap okudu
Puan vermedi·256 syf.·
2024 20. kitabı
Sabahattin Ali
8.2/10 · 209,1bin okunma