Herkesin bir hikayesi var,gence göre yaşlı iyi,yaşlıya göre genç iyi, hasta bakana göre bakmayan,iyi iş yapana zamanı kıymetli, zamanı olana yalnızlık kötü,bu kitap da karakterlerin ağzından katersis yapmış yazar. Hiçbir şey göründüğü, düşünüldüğü gibi değil insanların anlatamadığı, anlatamadığı, anlatsana anlaşmacağını korktuğu şeyler var.
Simdi ölümler çok zor. Öleyim desen de
ölemiyorsun. Koca koca hastaneler kurmuşlar, içi doktor dolu.Biri geliyor biri gidiyor. insan yaşatmak icin uğraşıyorlar.