Rüveyda

Rüveyda
“Bizi korkutan şey;içimizdeki karanlık değil,ışığımızdır”…” “Adığe Pşaşe”
Üzgünüm Lotte sana katılmıyorum.
Lotte şöyle dedi:”Ölmüş yakınları aklıma getirmeyeyim, ölüm ve gelecekle ilgili hiçbir şey düşünmeyeyim diye asla ay ışığında gezintiye çıkmam, asla çıkmam. Biz de öleceğiz!”
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
“Kendimizden yoksunsak, elbette her şeyden yoksun kalıyoruz “
Ah insanın kendinden yakınmaya hakkı olabilir mi!
Düşündürücü...
Mutlu sonlar yalnızca bir duraklamadır. Üç çeşit büyük final vardır: İntikam. Trajedi. Bağışlama. İntikamla trajedi genellikle bir arada gerçekleşir. Bağışlama geçmişin borcunu öder. Bağışlama geleceğin önündeki engeli kaldırır. 
Ah şu kimlik arayışlarımız! Zannetmelerimiz!
“Kendinizi ünvanınınızla, oturduğunuz mahalle ile, sahip olduğunuz mallarla, kökeninizle, isminizle, eşinizle, ilişkilerinizle bir tutuyor ve yalnız onlar aracılığıyla var oluyorsunuz. Kimsenin sizi olduğunuz gibi, sadece bir insan olarak sevebileceğini bilmiyorsunuz bile.”