Tahammülhissizleşiyorum

Tahammülhissizleşiyorum
@Mddsky00
Herkes mahçuptur, kalbine karşı. Yaralı bir nîdayız yaşadığımız şu cihânda... İbrahim gönlümü put sanıp kıran kim. Tanrının ölü olmadığını, sadece sarhoş olduğunu düşünmeyi tercih ederim.
Sonbahar geldi yağmurla beraber Boynu bükük duruyor kasımpatı Ölümü düşündürür oldu geceler Yaz güneşinde bıraktık hayatı İnsan böylede mahzun olurmuş meğer Ansızın silindi renk saltanatı Yaz güneşinde bıraktık hayatı Ufuk yaslı, bahçeler kırık dökük Geceler uzun, geceler korkulu Ümitler savrulmada köpük köpük Zamanı unutuyor insanoğlu Dünya dediğimiz ne kadar küçük Toprak endişeli, gökler buğulu Zamanı unutuyor insanoğlu Çiğ yağıyor, çiğ yağıyor camlara Dualarla ağlamakta gökyüzü Çıldırtıyor insanı bu manzara Bu mevsim törpülüyor ömrümüzü Selam gözü yaşlı hazin akşamlara Artık düşünemez olduk gündüzü Bu mevsim törpülüyor ömrümüzü Belli.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bir gün bu akan sele dur diyeceğim, göreceksin ne bu şehir kalacak ne bu duygusuz sürü bu korkunç kalabalık her vapur seni getirecek bana bütün istasyonlarda seni bekleyeceğim kapılar sana açılacak senin için söylenecek şarkılar şiirler senin için yazılacak her evde bir resmin her meydanda bir heykelin olacak ve sen kimi gün bir rüzgar gibi kimi gün denizler gibi, bulutlar gibi kopup ötelerden, ötelerden yalnız bana geleceksin bir gün bu akan sele dur diyeceğim göreceksin.
"Şimdi sen kalkıp gidiyorsun. Git Gözlerin durur mu onlar da gidiyorlar. Gitsinler. Oysa ben senin gözlerinsiz edemem bilirsin Oysa Allah bilir bugün iyi uyanmıştık Sevgideydi ilk açılışı gözlerimizin sırf onaydı Bir kuş konmuş parmaklarıma uzun uzun ötmüştü Bir sevişmek gelmiş bir daha gitmemişti Yoktu dünlerde evelsi günlerdeki yoksulluğumuz Sanki hiç olmamıştı Oysa kalbim işte şuracıkta çarpıyordu..."
Gözlerinle dilin arasında gerili uçurumu seviyorum Kekeme özgürlüğünü seviyorum Susuşundaki hıncı seviyorum Kalbinde ürperen kışı seviyorum Ellerindeki bilge zamanı Denizi yağmurdan korumaya çalışan Çocukluğunu seviyorum Alnın masamızda dört mevsime ufuk Dudaklarında titreyen zamanı seviyorum Yürüyorsun ya Kalabalık dönüp bir daha bakıyor kendine Boyunda çiçeklenen yedi rengi seviyorum Her damlası ayrı bir hayat Ne bilsin yüzüne düşmeyen Gözlerindeki yaşı seviyorum Beni uzaklaştırmaya çalışırken aklından geçenleri seviyorum Kalbinden gövdene yürüyen utangaç karıncayı seviyorum Ses nasıl menevişleniyor susunca ağzında Ağzından gelecek her sevinci her azabı seviyorum...
Sevmek Seni alabildiğine sevmek Hiçbir şeyi umursamadan Bütün karanlıkları hiçe sayarak sevmek.