Melisa

Melisa
@Me1isabll
“Ben de kendimi hoşgörüyle karşılamak istiyorum albayım. Uğraştıkça daha derin bir bataklığa gömüldüğümü hissediyorum.”
Bu güzel dünya içinde Sevin sevinebilirsen, İnsanlığın haline karşı.
Sayfa 119·Kitabı okudu
1000k
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bekliyorum Öyle bir havada gel ki, Vazgeçmek mümkün olmasın
Sayfa 53·Kitabı okudu
1000Kitap
Şu şairler sevgililerden beter; Nedir bu adamlardan çektiğim? Olur mu böyle, bütün Bir geceyi Bir Mısranın mahremiyetinde geçirmek?
Sayfa 52·Kitabı okudu
1000k
Öyle bir rüzgar ki, Kendi gitti, İsmi bile kalmadı Yadigar. Yalnız şu beyit kaldı, kahve ocağında, el yazısıyla: "Ölüm Allahın emri, Ayrılık olmasaydı."
Sayfa 47·Kitabı okudu
Şiir

Melisa

, bir kitabı yarım bıraktı
Reşat Nuri Güntekin
8.8/10 · 123,5bin okunma