Mel

"Bu işte varmak yok, yolun sonu yol çıkar. Dost kalır yanındaki, olursa senden çıkar. Kalırsan karanlıkta, sırtında yaralarla Ümitsizliğe kapılma, heybenden yıldız çıkar."
Reklam

Mel

, bir kitap okudu
Puan vermedi·60 syf.·
Beğendi
·
2024 4. kitabı
"Yarınları ne olacaktı bu çocukların? Bunların ve bütün halkın yarını ne olacaktı?"

Mel

, bir kitap okudu
Puan vermedi·282 syf.·
Beğendi
·
2024 3. kitabı
Maksim Gorki
8.3/10 · 19,6bin okunma
"Hayatımız bizi her türden rezil, aşağılık yanlarının bolluğuyla şaşırttığı kadar; bunca pisliğin, rezilliğin ortasında aydınlık, insancıl bir hayat yaratacağımıza ilişkin sarsılmaz bir umudu var eden ışıltılı, sağlıklı, yaratıcı, insancıl, iyi bir şeylerin karşı konulmaz biçimde gelişip durmasıyla da şaşırtır. "
Reklam