Bay Sade ve Mavi Arasında Geçen Güzel Bir Aşk Hikayesi... Çok Uzun Yıllardır Küçük Not Kağıtlarına Notlar Yazarım... Ama Bu Kitabı Okuyana Kadar Gökyüzüne Kaldırıp Resmini Çekmek Aklıma Gelmemişti... Şimdi Aynı Şekilde Resimler Çekip Altına Gökyüzüne Not Yazıyorum... Tavsiye Ettiğim Kitaptır... Okumanız Dileğiyle...