"Çünkü hayalden doğan umutlar, genellikle zaman içinde kırılıp giderler.Temelleri yoktur. Tıpkı köksüz bazı ağaçlar ve çiçekler gibi. Hayallerin trajik kaderi budur. "
Oysa insan düşünen yaratıklar olarak ortaya çıkışlarından beri kendilerini daha iyi tanımaya çalışmışlar ama bütün çabalarına rağmen şu soruya bir cevap verememişlerdi:Kötü, hemen hemen her defasında niçin "iyi" den daha güçlü olarak ortaya çıkar?