Deişik bi ortam.bunca kitap meraklısı insanın birarada olması enteresan ve bi okadarda sevindirici.aranıza katılmakta çok geç kalmış gibi hissediyorum kendimi ama,bu bile kaçırmaktan iyidir.beyinlerini rafa kaldırmayıp,kitap sayfaları arasına saklayan insanlar hepinize selam olsun...okumayan insan kendini tekrar eder.