Adem dursun

Adem dursun
@Mechul_1bey
Hüzünlü değilim benim mizacım böyle Abidin…

Adem dursun

, bir kitap okudu
Puan vermedi·622 syf.·
2023 3. kitabı
İvan Gonçarov
8.7/10 · 49,9bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hayat bu, hayat der ki;kimi ölür,kimi doğar, kimi evlenir. Bizde boyuna yaşlanıyoruz. Degil yıllar günler bile birbirine benzemiyor . Ne iştir bu .keşke bugün tıpkı dün gibi dün de tıpkı yarın olsa ne güzel olurdu… İnsan düşündükçe kötü oluyor…
+Hani yarınlar güzel olurmuş diyorlardı Orlic bu yaşadığımız günde dünün yarını değilmi?
Kötü bir resim asarım korkusuyla hiç resim asmadım; kötü yaşarım korkusuyla hiç yaşamadım..