Hep geçer diyorlar ya olric. Sence geçer mi?
Geçer elbet efendim;bazısı teğet geçer, bazısı deler geçer, bazısı deşer geçer, bazısı parçalar geçer. ama mutlaka geçer...
-“Her iktidar adam öldürür mü ?”
-”Evet iktidar zulüm demektir, hele denetlenmeyen iktidar.”
-“Peki iyi insanlar iktidara gelirse?”
-”Öyle şey olmaz!”
- “Neden?”
Acı bir gülümsemeyle açıkladı :
-”İyi insanlar iktidara gelemez,gelse bile iktidar onu bozar, zalim yapar.”