Bir şeyleri elimde tutmak için uğraşmaya inanmıyorum artık. Bırakmaya inanıyorum. Ben artık tutmayayım, sıkmayayım, endişe etmeyeyim, öyle kendi haline bırakayım her şeyi, kalacakları varsa kalsınlar, gideceklerse de gitsinler istiyorum.
Her şeyi bıraktığımı, umursamadığımı sandığım zamanlarda bile hep mücadele ediyordum. Elimde bir şeyler var sanıp tutmaya çalışıyordum. Bazen elimde bir şeyler oluyordu da sahiden. Ama eciş bücüş, faydasız şeyler. Kötü sevgililer, bencil arkadaşlar, zorlama hobiler, aptal saptal işler. Onlardan kaçarken bile kaçmıyordum da kaçıyor gibi yapıyordum. Arkamdan gelip gelmeyeceklerini görmek için herhalde.