Ömrüm boyunca yaşadığım hep buydu. İçimde gizli bir yakalanma ümidiyle kaçıp durmuştum ve kimse bulup getirmemişti beni. Değil bulunmak istediğimi, kaçtığımı bile fark etmemişlerdi.
Beni görmek istediğini söylüyor. Çok özlemiş, öyle diyor. İnsan kendine yakın birini olsa olsa bir ayda çok özlemez mi, bir yılda, hadi beş yılda. Çok özlediğini anlamak için yirmi altı yıl bekler mi?