Küçük spoiler içerir. Winter kitabı için zaten pek diyecek bir şey yok. Kitap cidden güzeldi. Sadece sonunu biraz daha görmeyi isterdim. Mutlu sonlarını biraz daha görmeyi... Kitabı beğendim. Bir isyan, savaş, dostluk, aşk birbiriyle güzel bir uyum içindeydi. Sadece mutlu sonlarını biraz daha okuma şansı olsaydı benim için şahane olurdu.