İnsan, başkalarının ettikleri tecrübelere güvenmez, inanmaz... Ömrümüz o kadar azdır ki, bu alemde her bir şeyi tecrübe ederek ve yaşayarak öğrenmeye vaktimiz yetmez. Diğer insanların yaşamış oldukları tecrübeleri öğrenirsek belki rahatça, serbestçe, namusluca yaşayabilmekte başarılı oluruz.