İnsan, başkalarının ettikleri tecrübelere güvenmez, inanmaz... Ömrümüz o kadar azdır ki, bu alemde her bir şeyi tecrübe ederek ve yaşayarak öğrenmeye vaktimiz yetmez. Diğer insanların yaşamış oldukları tecrübeleri öğrenirsek belki rahatça, serbestçe, namusluca yaşayabilmekte başarılı oluruz.
... Eğer her şeye başlamanın doğru yolunu, kimi dinleyip kimden kaçacağını ve her şeyden önce yapılması gereken en önemli şeyin ne olduğunu bilseydi girişeceği hiçbir işte başarısız olmazdı.