cestlavie

"En sevdiğim mevsime geldik... Yapraklar sararacak, gök gürültülü yağmurlar yağacak. Sonbahar, hüzündür. Hüzün ise ben demektir."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ya farkıma vardığında, farkın kalmamış olursa?
Bana hissettirdiklerini seviyorum. Sanki her şey mümkünmüş gibi.. Sanki, yaşamaya değermiş gibi...
"yaşlanıp öyle kolkola yürüyelim mi? Ne güzel yaşlanırsın sen."
Uzaktan seviyorum seni.. Kokunu alamadan, Boynuna sarılamadan, Yüzüne dokunamadan, Sadece seviyorum...